امروز پنجشنبه ۱ آذر ۱۴۰۳
دسته بندی سایت
برچسب های مهم
پیوند ها
مقدمه
محور اصلی شبکههای اجتماعی در فروش ارتباط دادن مخاطبین تجاری با یکدیگر و اشتراک اطلاعات بین آنهاست. اهمیت شبکههای اجتماعی در پیوند دادن افراد و کسبوکارها باعث تأثیر شبکههای اجتماعی در میزان فروش کسبوکارهای شبکگسترش ه اجتماعی شده است. در نحوه فروش کسبوکارها شاهد یک تغییر انقلابی هستیم. این تغییرات از توسعه و فناوریهای شبکههای اجتماعی نشئت میگیرد.
با اینکه حدوداً بیست سال از ورود اینترنت و فناوریهای جدید گذشته است، استفاده از آنها برای چرخه فروش هنوز یک فناوری جدید است. گسترش شبکههای اجتماعی باعث شده است افراد روشهای کسبوکار و تعامل را تغییر دهند. خریداران در هر زمان سفارش میدهند و فروشندگان در هر زمان در سراسر دنیا به سفارشها پاسخ میدهند. وبسایتهای ارتباطجمعی مانند توییتر، لینکدین، فیسبوک، گوگل و اینستاگرام باعث شدهاند ارتباطات و تعاملات تغییر کند و این تغییرات به حوزه خریدوفروش نیز راه پیدا کرده است.
فهرست مطالب:
مقدمه
بخشبندی مشتریان
ارتباط با مشتریان
کانالهای توزیع
ارزشهای پیشنهادی
فعالیتهای اصلی
منابع اصلی
شرکای کلیدی
جریانهای درآمدی
ساختار هزینه
بوم مدل کسبوکار
توضیحات مختصر فایل:
فایل حاوی توضیحات بوم کسبوکار است.
نوع فایل: ورد و پی دی اف
تعداد صفحات: 5 عدد
قابلیت تغییر و بدون قفل
مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان
برچسب های مهم
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها